• Programe de formare profesionala

    Exista 3 tipuri de oameni: cei care determina ca lucrurile sa se intample, cei care privesc de pe margine si cei care se intreaba ce naiba s-a intamplat in viata lor..

  • Consultanta Fonduri Europene

    ├Än fiecare poveste de succes vei g─âsi pe cineva care a luat ni╚Öte decizii curajoase ÔÇö Peter F. Drucker

  • Curs expert achizitii publice

    Daca astepti momentul potrivit, te intrec altii care nu-l asteapta ÔÇô Woody Allen

  • Consultanta implementare proiecte europene

    Oportunitatea e trecuta cu vederea de majoritatea oamenilor pentru ca e camuflata in banal si seamana cu munca ÔÇô Thomas Edison

  • Consultanta achizitii publice

    Nu lasa ca frica de a pierde sa fie mai mare decat entuziasmul de a castiga ÔÇô Robert Kiyosaki

Bine ati venit la INA Consulting Center

OBIECTIVUL PROGRAMULUI:
Obiectivul principal al schemei de minimis il constituie stimularea infiintarii si dezvolt─ârii ├«ntreprinderilor mici ┼či mijlocii ╚Öi imbunatatirea performantelor economice ale acestora, crearea de noi locuri de munca, insertia pe piaia muncii a persoanelor defavorizate, ╚Öomerilor ╚Öi absolven╚Ťilor, cre╚Öterea investi╚Ťiilor ├«n tehnologii noi inovative.
Bugetul estimativ al schemei de minimis pentru anii 2018, 2019 și 2020 este de 2.000.000.000 lei/anual.
Prin implementarea programului se estimează acordarea de ajutor de minimis unui număr de maxim anual 10.000 de beneficiari. 
Finan╚Ťarea ├«n cadrul prezentei scheme de minimis se face din fonduri de la bugetul de stat si fonduri europene.

BENEFICIARI ELIGIBILI:
ÔÇó Firme infiintate dupa 30.01.2017;
ÔÇó Punct de lucru in mediul Urban sau Rural, inclusiv Bucuresti ÔÇô Ilfov;
ÔÇó Crearea a cel putin unui loc de muca;;
ÔÇó Solicitantul nu a mai avut calitatea de actionar sau asociat intr-o alta intreprindere
        mica sau mijlocie care isi desfasoara activitatea in baza aceluiasi cod CAEN, in     
        ultimii 2 ani;
ÔÇó Finantare 100% pentru cheltuielile eligibile, dar nu mai mult de 200.000 Lei;
ÔÇó Salarii si utilitati eligibile pe o perioada de 1 an;
ÔÇó Locurile de munca nou create vor trebui mentinute 2 ani;
ÔÇó Consultanta eligibila ÔÇô maxim 8.000 Lei;
ÔÇó La momentul depunerii proiectului, beneficiarul nu trebuie sa faca dovada spatiului;

Ministerul pentru Mediul de Afaceri, Comert si Antreprenoriat┬á a publicat proiectul Schemei de ajutor de minimis Start ÔÇôup Nation 2018.
 Conform documentului:
ÔÇó Nu se finan╚Ťeaz─â cheltuielile aferente activit─â╚Ťilor de astrologie ╚Öi spiritism, inclusiv on-line, servicii personale cu caracter social, cum ar fi servicii de escort─â, servicii de stabilire a ├«nt├ólnirilor, video chat,┬á servicii ale agen╚Ťiilor matrimoniale, video chat on-line pentru consiliere matrimonial─â ╚Öi psihologic─â.
ÔÇó pentru codul CAEN 6201 nu sunt eligible software-uri necesare desf─â┼čur─ârii activit─â┼úii (software-uri la comand─â) pentru care se solicit─â finan┼úare inclusiv licen┼úe.┬á Software pentru comer┼úul on-line este cheltuial─â eligibil─â numai pentru societ─â╚Ťile care aplic─â la program pe codul CAEN de comer╚Ť online.
ÔÇó ├«n categoria echipamente sunt incluse echipamentele pentru locurile de joac─â ╚Öi s─âli de sport, fitness, x-body ╚Öi de for╚Ť─â, drone, telefoane mobile ╚Öi tablete.┬áProgramul de finan╚Ťare din acest an poate fi accesat de c─âtre antreprenorii care nu au mai desf─â╚Öurat ├«n anul anterior sau ├«n 2018, p├ón─â la data depunerii proiectului, aceea╚Öi activitate prin intermediul unei alte ├«ntreprinderi mici sau mijlocii.Cu toate c─â punctajul minim solicitat pentru a fi acceptat de principiu ├«n vederea verific─ârii administrative ╚Öi a eligibilit─â╚Ťii este, conform ghidului solicitantului,┬á de 50 de puncte din maxim 100 de puncte posibile, anul trecut finan╚Ťarea a fost acordat─â doar proiectelor care au ob╚Ťinut 100 de puncte, 95 de puncte ╚Öi doar unui mic num─âr din proiectele de 90 de puncte.

In anul 2017 au fost depuse 19.296 proiecte, din care:
- 3.983 au obtinut punctaj maxim, 100 puncte;
- 4.566 au obtinut un punctaj de 95 puncte;
- 4.684 au obtinut un punctaj de 90 puncte.
┬áAtunci c├ónd se ├«nregistreaz─â egalitate de punctaj ├«n cadrul procedurii de evaluare a proiectelor depuse, acestea vor fi departajate ├«n func╚Ťie de urm─âtoarele criterii, ├«n ordinea enumerat─â mai jos:
- numărul de locuri de muncă ce urmează a fi create în cadrul programului;
- numărul de locuri de muncă ocupate de persoane defavorizate/șomeri/absolventi după
  anul 2012;
- achizi╚Ťia de echipamente tehnologice;
- activitatea pe care acceseaz─â programul;

Activitati eligibile:
ÔÇó Echipamente tehnologice, ma┼čini, utilaje ┼či instala┼úii de lucru ÔÇô inclusiv software-ul aferent, necesare desf─â┼čur─ârii activit─â┼úilor pentru care a solicitat finan┼úare, cu excep┼úia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, meselor de biliard, automatelor muzicale;
ÔÇó Aparate ┼či instala┼úii de m─âsur─â, control, reglare, cititoare pentru cod de bare, c├óntare electronice cu/f─âr─â printer pentru etichetare, aparate de marcat electronice fiscale;
ÔÇó Achizi┼úionarea de spa┼úii de lucru, spa┼úii de produc┼úie ┼či spa┼úii pentru prest─âri servicii ┼či comer┼ú (cl─âdiri, hale de produc┼úie, spa┼úii amenajate pentru activit─â┼úi de prest─âri servicii, produc┼úie ┼či comer┼ú, inclusiv din elemente prefabricate);
ÔÇó (1) Mijloace de transport: autoturisme, autobuze, microbuze, biciclete, mopede, motociclete, rulote cu sau f─âr─â motor pentru comer╚Ť stradal ╚Öi autoutilitare din categoria N1, N2, N3, cu excep┼úia vehiculelor de teren simbol G, conform Ordinului MLPTL 211/2003 cu modific─ârile ┼či complet─ârile ulterioare, except├ónd vehiculele de transport rutier de m─ârfuri ├«n contul ter┼úilor sau contra cost, solicitate de ├«ntreprinderile care efectueaz─â transport rutier de m─ârfuri ├«n numele ter┼úilor sau contra cost.
ÔÇó (2) Pentru activit─â╚Ťile de rent a car, ╚Öcoli de ╚Öoferi, taxi nu este limitat─â valoarea maxim─â ╚Öi num─ârul de autoturisme achizi╚Ťionate.
ÔÇó (3) Pentru alte activit─â╚Ťi ├«n afara celor prev─âzute la alin (2), autoturismele sunt eligibile pentru toate activit─â╚Ťile din cadrul programului, cu justificarea necesit─â╚Ťii achizi╚Ťion─ârii acestora ├«n planul de afaceri, ├«n limit─â maxim─â de 36.000 lei f─âr─â TVA ╚Öi maxim 1 autoturism / beneficiar.
ÔÇó (4) ├Än cazul ├«n care ├«ntreprinderea beneficiar─â de ajutor de minimis, pe l├óng─â activitatea eligibil─â pentru care solicit─â ajutor ├«n cadrul schemei de minimis, desf─â┼čoar─â ┼či activit─â┼úi de transport de m─ârfuri ├«n contul ter┼úilor sau contra cost, nu poate utiliza ajutorul de minimis pentru achizi┼úionarea de mijloace de transport marf─â, dec├ót dac─â se asigur─â, prin separarea activit─â┼úilor sau o distric┼úie clar─â ├«ntre costuri, c─â activitatea exclus─â din domeniul de aplicare al schemei nu beneficiaz─â de ajutoare de minimis;
ÔÇó Echipamente IT tehnic─â de calcul (tip PC, format din: unitate central─â, server, monitor, imprimant─â /copiator /multifunc┼úional─â, inclusiv sisteme portabile, licen┼úe necesare desf─â┼čur─ârii activit─â┼úii, sisteme audio-video,etc.);
ÔÇó Achizi┼úionarea de bunuri prev─âzute la subgrupele 3.1 mobilier, 3.2 Aparatur─â birotic─â ┼či 3.3 sisteme de protec┼úie a valorilor umane ┼či materiale, conform Hot─âr├órii Guvernului nr. 2139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea ╚Öi duratele normale de func╚Ťionare a mijloacelor fixe, cu complet─ârile ┼či modific─ârile ulterioare;
ÔÇó Achizi┼úionarea de instala┼úii/echipamente specifice ├«n scopul ob┼úinerii unei economii de energie, precum ┼či sisteme care utilizeaz─â surse regenerabile de energie pentru eficientizarea activit─â┼úilor pentru care a solicitat finan┼úare;
ÔÇó Achizi┼úionarea de instala┼úii de ├«nc─âlzire sau climatizare aferente spa┼úiului de desf─â╚Öurare a activit─â╚Ťii de comer┼ú, produc┼úie sau servicii;
ÔÇó Salariile, utilit─â╚Ťile ╚Öi cheltuielile aferente chiriilor pentru spa┼úii de lucru, spa┼úii de produc┼úie ┼či spa┼úii pentru prest─âri servicii ┼či comer┼ú (cl─âdiri, hale de produc┼úie, spa┼úii amenajate pentru activit─â┼úi de prest─âri servicii, produc┼úie ┼či comer┼ú, inclusiv din elemente prefabricate). Spatiile pentru care se acorda chirie nu trebuie s─â aib─â destina┼úie locativ─â.┬á
ÔÇó Realizarea unei pagini web pentru prezentarea ╚Öi promovarea activit─â┼úii solicitantului ┼či a produselor sau serviciilor, inclusiv cheltuieli ├«nregistrare domeniu f─âr─â hosting, pentru operatorii economici care nu de┼úin alt site;
ÔÇó Active necorporale referitoare la brevete de inventie, francize, etichetare ecologic─â, licen┼úe, etichetare ecologic─â, software pentru comer┼úul on-line, software-uri necesare desf─â┼čur─ârii activit─â┼úii pentru care se solicit─â finan┼úare se va prezenta dovada ├«nregistr─ârii m─ârcii francizate la organismul abilitat din Rom├ónia sau din ┼úara de origine, cu traducere autorizat─â ├«n limba roman─â;
ÔÇó Cursuri de dezvoltare a abilit─â┼úilor antreprenoriale ÔÇô pentru asociatul/administratorul societ─â┼úii aplicante, curs organizat de c─âtre un organism autorizat recunoscut de educa┼úie antreprenorial─â ├«n limita a maxim 3000 lei f─âr─â TVA. Furnizorii de servicii de instruire eligibili ├«n cadrul Programului pot fi numai organiza┼úii furnizoare de instruire autorizate, care vor prezenta documente justificative privind calificarea persoanelor ce realizeaz─â instruirea ├«n domeniul respectiv;
ÔÇó Taxa pe valoarea ad─âugat─â (TVA) nedeductibil─â pentru aplican╚Ťii nepl─âtitori de TVA conform Codului Fiscal;
ÔÇó Consultan┼ú─â pentru ├«ntocmirea documenta┼úiei ├«n vederea ob┼úinerii finan┼ú─ârii ├«n cadrul prezentului program ┼či implementarea proiectului, dar nu mai mult de 8000 lei f─âr─â TVA; Aceast─â activitate poate fi efectuat─â ├«nainte de semnarea acordului de finan┼úare. Furnizorii de servicii de consultan┼ú─â eligibili ├«n cadrul Programului pot fi numai organiza┼úii furnizoare de consultan┼ú─â, care au dreptul legal de a desf─â╚Öura acest tip de activitate, respectiv au activitatea de consultan╚Ť─â ├«n statut sau sunt ├«ntreprinderi care au ca activitate autorizat─â a fi desf─â┼čurat─â una dintre activit─â┼úile incluse ├«n cod CAEN clasa 70.
Ajutor financiar:  100% din valoarea totala a cheltuieilor eligibile;

Domeniile de activitate care vor fi finan╚Ťate ╚Öi punctate, conform grilei de punctaj publicata de AIPPIMM, sunt:┬á
1) IT si productie ÔÇô 40 p;
2) Industrii creative, asa cum sunt acestea definite prin HG 859/2014 (educa╚Ťie, domeniul sportiv, medical, arhitectura, locuri de joaca pentru copii, activitati fotografice, publicitate, evenimente);
3) Servicii (restaurante, cafenele, service-auto, spalatorie, rent-a-car,agentii turistice,etc)- 30 p
4) Comert ÔÇô 25 p

Oferta noastra:
1. O prima analiza gratuita a eligibilitatii ideii dumneavoastra de afaceri;
2. Elaborarea planului de afaceri, a previziunilor financiare pe urmatorii 3 ani si completarea celorlalte documente solicitate. Toate acestea vor fi incarcate intr-o aplicatie on line de unde vor fi trimise finantatorului;
3. Consultanta la elaborarea raspunsurilor, pentru solicitatrile de clarificari, daca este cazul;
4. Consultanta in etapa de implementare a proiectului. Etapa de implementare incepe in momentul semnarii acordului de finantare si se finalizeaza odata cu depunerea ultimei cereri de rambursare/plata si incasarea banilor. In aceasta etapa, serviciile noastre se axeaza pe asistenta pentru achizitionarea echipamentelor, pentru intocmirea dosarului achizitiei (Cererea de oferta, evaluarea ofertelor, intocmirea procesului verbal de evaluare),  cat si pentru completarea dosarului de rambursare/plata. De asemenea, oferim asistenta pentru intocmirea Raportului final catre Organismul Intermediar de Management.
5. Consultanta in etapa de monitorizare. Timp de 3 ani de la finalizarea implementarii proiectului, beneficiarul va trebui sa depuna un formular de raportare catre Organismul Intermediar de Management de care apartine.

Plata serviciilor se va face astfel:
- 2.000 lei se achita odata cu incheierea contractului de consultanta;
- 1.000 lei se achita dupa trimiterea planului de afaceri prin aplicatia on line a finantatorului si primirea codului RUE.
- 5.000 lei se achita la prima transa de plata/ rambursare.
Total:┬á ┬á8.000 lei ÔÇô cheltuiala eligibila in proiect.

Acest pret este valabil pentru proiectele contractate cu cel mult 3 saptamani inainte de data limita de depunere a proiectului!
Pentru proiecte contractate cu mai putin de 3 saptamani inainte de data limita de depunere a proiectelor, pretul este de 10.000 lei, platibil astfel:
- 3.000 lei in momentul semnarii contractului de consultanta;
- 2.000 lei se achita dupa trimiterea planului de afaceri prin aplicatia on line a
  finantatorului si primirea codului RUE.
- 5.000 lei se achita la prima transa de plata/ rambursare.

Total:   10.000 lei, din care 8.000 lei cheltuiala eligibila in proiect si 2.000 lei contributie din partea beneficiarului.
 
Pentru evaluarea unei idei de afaceri, ne puteti contacta pe mail: inacons11@gmail.com, sau puteti face o programare la telefon: 0733082990. 

Contact


SC INA CONSULTING CENTER SRL
Sediul social:  COM VINATORI, JUDETUL VRANCEA

Cod fiscal: 36624196; J39/ 644/ 2016

Cont
Transilvania: RO31 BTRL RONC RT03 6885 7701
Cont Trezorerie:
RO44 TREZ 6915 069X XX01 0019
Punct de lucru Focsani, strada Republicii nr.69, etaj 2, judetul Vrancea

Telefon: 0733 082 990

E-mail:  inacons11@gmail.com
            

Ne gasiti si pe...